Aplikacja na rower
Strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z polityką prywatności, aby zapewnić świadczenie usług na najwyższym poziomie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Ukryj ten komunikat [x]
Krajowy Rejestr Rowerowy
Wojciech Twardy

wojt

Gdańsk , Trzcińsk
Mam 35 lat. Na rowerze wyprawowo jeżdżę od 14 lat i jestem od tego środka transportu uzależniony , nawet zimą jeżdżę , jestem trochę szalony , troche zwariowany ,cały ja
10474
Dodane Przejechane Planowane Zdjęcia

Aktywność użytkowników

2016-05-05 12:37:13
wojt dodał trasę Kaszubska Marszruta
Trasa prawie w całości drogami rowerowymi Kaszubskiej Marszruty prowadzi przez kurorty Borów Tucholskich dookoła parku. Jedyny odcinek bez drogi rowerowej i z dość kiepską nawierzchnią jest pomiędzy Drzewiczem a Czernicą. Od Męcikału do Chojnic mamy prawie cały czas za wyjątkiem jednego odcinka asfaltową drogę rowerową
2016-03-07 21:05:30
wojt dodał trasę Chełm - Stogi ( Pusty Staw) - Chełm
Rekreacyjna trasa z Chełmu przez Opływ Motławy na Stogi wraz z pętlą dookoła Pustego Stawu , następnie zajazd na Plażę i z powrotem przez Przeróbkę , Śródmieście i Siedlce do domku. Cel szukanie wiosny.
2016-02-08 20:35:23
wojt przejechał trasę Sopot - Westerplatte - Gdańsk
Przyjemna
2016-01-30 21:24:44
wojt dodał trasę Po okolicach Gdańska
Lokalna trasa prowadząca szosami i drogami rowerowymi Gdańska i okolic. Warto zobaczyć staw w Wojanowie czy park w Rekcinie. Można wystartować z dowolnego miejsca w Gdańsku. Odcinek Gdańsk - Pruszcz prowadzi drogą rowerową wzdłuż Kanału Raduni
2016-01-11 12:57:34
wojt dodał trasę Gdynia Orłowo - Gdynia Główna
Trasa z Orłowa do Gdyni Głównej , pozwalająca ominąć nie przyjazny rowerzystom odcinek Al. Zwycięstwa. Prowadzi głównie lokalnymi ulicami i drogami rowerowymi. Na Odcinku od Orłowskiej do Wielkopolskiej ruch samochodowy znikomy. Jedyny problem to pokonanie ruchliwego odcinka ul. Wielkopolskiej. Na ul. Stryjskiej mamy pasy rowerowe a potem wjeżdżamy na odcinek Al. Zwycięstwa z ciągłą drogą rowerową aż do Węzła Wzgórze. Tu jest niestety trochę schodów bo ddr-y się urywają. Jednak na Piłsudskiego jest już ddr do samego , która kończy się prze bulwarem i ten odcinek trzeba pokonać jezdnią. Później to już jazda samym bulwarem aż na skwer Kościuszki
2016-01-11 12:36:08
wojt przejechał trasę dookoła Polski
2015-10-27 20:37:48
wojt dodał trasę Kartuzy - Gdańsk
W jedną stronę PKM a w drugą rowerem. Trasa przebiega mało uczęszczanymi szosami między Kaliskami a Kobysewem , trochę szutru i betonowych płyt. Tuż przed Żukowem ostry zjazd z widokiem na panoramę miasta. Następnie do Pępowa droga rowerowa a tuż przed lotniskiem 10 m błota. Potem już ddr do Matarnii gdzie wizyta w myjni a następnie lasami przez Matemblewo i Morenę na Chełm. Od Brętowa ddr
2015-10-23 19:19:41
wojt przejechał trasę Malbork- Stegna
2015-10-14 09:49:19
wojt dodał trasę Jesienne Żuławy
Jesienią po Żuławach i Wyspie Sobieszewskiej
2015-07-28 17:41:50
wojt przejechał trasę Bydgoszcz - Koronowo
Wycieczka miała na celu zobaczyć słynny wiadukt kolejki wąskotorowej który dzięki PKP zmierza ku katastrofie. Wyjazd z Bydzi był ok., pomijając fakt, że na ścieżkach rowerowych leży full szkła i nie ma jak się rozpędzić. Przez Myslęcinek do Niemcza, potem do Żołędowa i w las prosto do Samociążka. Potem lekka cofka do mostku na Brdzie i polną dróżką do Gościeradza. I wszystko byłoby Ok, gdyby nie ten wiatr. Oczywiście musieliśmy zahaczyć po drodze o Stopkę gdzie zakupiliśmy słynny sosik, zrobiliśmy małą przerwę na herbatke i banana i w droge. Dojechaliśmy do Koronowa na rynek do punktu informacji turystycznej podbić książeczki, a tu porażka - zamknięte. Książeczki podbiliśmy więc na najbliższej stacji benzynowej i na mostek. Po dojechaniu do niego byliśmy w szoku most zamknięty, bo osuwa się ziemia, a ludzie normalnie przechodzą przez kraty i łażą po moście. Pozostaje tylko mieć nadzieję że się nie zawali. Mostek jak mostek, ale jak pomyśleć kiedy powstał i że jeszcze istnieje i służy ludziom, to chwała konstruktorowi i budowniczym. Zrobiliśmy kilka fotek i w drogę powrotną ta samą trasa ale już z wiatrem w pleckitak to można jechać. Po drodze spotkaliśmy grupę bikerów z Bydgoszczy którzy zbierają się co niedziela pod Tesco na WyżynachWycieczkę trzeba powtórzyć bo trzeba przecież jeszcze zobaczyć mostek z drugiej stronyale do tego to trzeba wyznaczyć inna trasę.
2015-07-28 17:39:06
wojt przejechał trasę Warszawa Gdynia
Trochę kręta i dłuuuga na 24h ;-)
2015-06-29 16:35:17
wojt dodał trasę Gdańsk - Żukowo
Alternatywna dla krajowej 7-mki trasa rowerowa z Gdańska do Żukowa omijająca najbardziej ruchliwe okolice i pozwalająca na wyjazd z Gdańska w kierunku Kaszub
2015-06-24 10:26:28
wojt dodał trasę Gdańsk - Skarszewy szlakiem dawnej kolei
Trasa prowadzi wzdłuż dawnej linii kolejowej Pszczółki - Skarszewy na której w dwóch krótkich odcinkach jest droga rowerowa pomiędzy Pszczółkami a Żelisławkami a potem krótki odcineczek w Sobowidzu. Od Sobowidza do Skarszew prowadzi biegnącym lokalnymi szosami niebieskim szlakiem rowerowym. Od Gdańska do Pruszcza jedziemy drogą rowerową na wale wzdłuż K. Raduni a potem ciągiem pieszo-rowerowym wzdłuż DK91 przed Pszczółkami skręcamy na drogę rowerową biegnącą na nasypie kolejowym do Żelisławek. Gdy się ona skończy skręcamy w lokalną szosę do Sobowidza po czym na początku wsi skręcamy ponownie na drogę rowerową na nasypie po czym na jej końcu odbijamy w prawo na ciąg pieszo-rowerowy wzdłuż jeziora. Idealne miejsce na odpoczynek. Następnie dojeżdżamy do szosy i skręcamy w lewo i za znakami niebieskiego szlaku rowerowego jedziemy do Skarszew niemalże cały czas wzdłuż dawnej kolei. Mam nadzieje że doczekamy się na jej nasypie drogi rowerowej aż do Skarszew. Ze Skarszew można pojechać drogą rowerową nad jezioro Borówno. Po czym znowu starym torowiskiem po którym prowadzi ddr do Bolesławowa. Tu można wjechać na rowerowy szlak jeziorny.
2015-06-20 17:51:07
wojt przejechał trasę Frombork - Braniewo
Ta stosunkowo krótka wycieczka wiedzie drogami asfaltowymi ale też po betonowych płytach. Drogi asfaltowe są drogami o niewielkim natężeniu ruchu i przyzwoitej nawierzchni. Wyruszmy spod wzgórza katedralnego, które wcześniej obowiązkowo należy odwiedzić (jesteśmy w końcu w mieście Kopernika). Spod wzgórza jedziemy w lewo ulicą Kopernika, która wkrótce przechodzi w Braniewską. Rozpoczyna się podjazd (po lewej camping). Jedziemy dalej. Po pokonaniu mostu na rzece Baudzie skręcamy w polną dróżkę w lewo (jedziemy wzdłuż Baudy). Dróżka ta przejdzie z czasem w taką zbudowaną z płyt betonowych, która prowadzić będzie po koronie wału Zalewu Wiślanego. W ten sposób dojedziemy do miejscowości Różaniec. Jeśli zerkniemy do tyłu zobaczymy w oddali wzgórze katedralne we Fromborku. W tej wsi jedziemy w lewo i ponownie wałem dojedziemy do niewielkiej miejscowości położonej nad zalewem niedaleko granicy z Rosją (około 500 metrów). Znajduje się tam mały ale uroczy port. W Nowej Pasłęce skręcamy w prawo i asfaltem przez Klejnówko i Ułowo dojeżdżamy do Braniewa. Już z daleka na skraju miasteczka widać ciekawy kościół, przy którym można zjechać w lewo nad brzeg Pasłęki i ścieżką pojechać wzdłuż tej rzeki. Można też jechać dalej drogą którą przyjechaliśmy (ul. Świętokrzyska). Dalej należy skręcić w lewo w ul. Smutną i nad rzeką w prawo w ulicę Nadbrzeżną. Ta przejdzie w Wodną i na poprzecznej ulicy Hozjusza w prawo a potem w pierwszą w lewo. Jesteśmy na głównej ulicy Braniewa - Fromborskiej. Tu kończymy naszą wycieczkę. Co ciekawego na trasie? We Fromborku - wzgórze katedralne a na nim: katedra z XIV wieku, wieża Radziejowskiego z tarasem widokowym i planetarium, pałac biskupi i oczywiście wieża Mikołaja Kopernika, w Braniewie - bazylika p. w. św. Katarzyny, wieża bramna zamku biskupiego z XIII wieku, dawne Kolegium Jezuickie z XIV wieku. Poza tym ciekawe widoki na Zalew Wiślany między Fromborkiem a Nową Pasłeką.
2015-05-27 10:28:11
wojt dodał trasę PGE Arena - Ergo Arena
Trasa rowerowa pomiędzy największymi sportowymi obiektami w Gdańsku. Prowadzi też pasem nadmorskim wręcz można się wykąpać i opalić. W zdecydowanej większości drogi rowerowe