Aplikacja na rower
Strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z polityką prywatności, aby zapewnić świadczenie usług na najwyższym poziomie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Ukryj ten komunikat [x]
zbiórka na mój rower

Na Magdalenkę

~29.93 km 9Planuję 7Przejechałem
« Zobacz trasy w okolicy
Zareklamuj się na mapach tras
Rzeszów - noclegi przyjazne rowerzystom.

Planują (9)

Przejechali (7)

Wrażenia:
Stopień trudności:
Jedziemy wzdłuż krajowej 4. w stronę Krasnego. Za Auchanem skręcamy w prawo do Malawy i cały czas jadąc prosto wspinamy się na Magdalenkę. Za Kościółkiem skręcamy w prawo i zjeżdżamy szutrem do Chmielnika, tuż przy Sanktuarium. Skręcamy w prawo i jadąc w stronę Kielnarowej . Po kilku kilometrach wjeźdżamy na niebieski szlak (po prawej stronie- łatwo przegapić). Wspinamy się na Matysówkę - najpierw jadąc drogą szutrową, potem asfaltową. Na szczycie odbijamy w prawo i następnie po krótkim zjeździe, za przystankiem mpk w lewo na zjazd do Zalesia. Po rozwinięciu dość znacznych prędkości lądujemy w Rzeszowie.