Witam. Chciałbym zaproponować alternatywną drogę z Gdyni do Rewy. Trasa jest trochę dłuższa niż tradycyjna przez Kosakowo ale nie ma na niej stromych podjazdów i ruch jest znikomy. Większość trasy biegnie drogą techniczną Elektrociepłowni. Musimy dojechać do ul. Puckiej i tam szukać wjazdu na "Ciepłowniczą" - na początku jest charakterystyczna bramka a na niej kilka znaków drogowych (patrz zdjęcie). proszę nie zrażać się nawierzchnią na wjeździe, po przejechaniu 200 m zaczyna się całkiem przyzwoity asfalt. Jedziemy cały czas prosto, przecinając kolejne skrzyżowania. W Mościch Błotach po przejechaniu koło "kapliczki rowerzystów" musimy skręcić w prawo na dość ruchliwą drogę i po 230 m skręcamy w lewo i dalej jed... ziemy drogą techniczną. Na rozwidleniu kierujemy się w prawo i dalej jedziemy przez las drogą z płyt betonowych. Po wyjechaniu z lasu kierujemy się w prawo i prosto drogą żwirową mijając po drodze wrak łodzi rybackiej dojeżdżamy do drogi asfaltowej na granicy Rewy. Skręcamy w lewo i drogą asfaltową jedziemy prosto do Rewy.

• 4/5
    Trudność trasy

Bardzo dobra alternatywa,aby nie poruszać się wśród samochodów.

• 16.09.2018
  • 5/5
    Trudność trasy

Bardzo fajna , zróżnicowana trasa . Niedługa , idealna dla osób mniej wprawionych . Wiele ciekawych widoków po drodze, a meta w Rewie cudowna . Wycieczkę można połączyć z małym plażowaniem nad morzem , polecam .

• 03.07.2018
  • 4/5

• 14.05.2016
  • 5/5
    Trudność trasy

Fantastyczna trasa. Pomimo słonecznej niedzieli ruch działkowców niewielki, więc tylko my i inni rowerzyści i rolkarze. Świetnie było. Polecam początkującym jako trening i zaawansowanym jako odpoczynek od wysiłku.

• 29.04.2013
  • Ładne widoki, bardzo łatwa trasa, niewielki ruch samochodów.