Wyjazd z centrum Zawoi. Potem w prawo na Wełczę. Asfaltem do końca. Teraz robi się ciężko. Szutry i leśne ścieżki. Szczególnie pierwszy odcinek słowacki ok 500 m trzeba doprowadzić do asfaltu. Potem kilku kilometrowy zjazd, gdzie szybko pokonujemy kolejne kilometry. Na tym odcinku mamy kilka niewielkich, ale długich i męczących podjazdów. Asfalt kończy się przy parkingu przy wejściu na Babią od słowackiej strony. Trochę szutru, trochę leśnej drogi zaprowadzi nas do polskiej granicy od której mamy wygodną szutrową drogę i oznakowane trasy rowerowe. Po stronie słowackiej oznakowań brak i trzeba się kierować szlakami pieszymi. W Zubrzycy G. dojeżdżamy do głównej szosy. którą wracamy do Zawoi. Najpierw jednak trzeb... a pokonać 4 kilometrowy podjazd na przeł. Krowiarki. Potem czeka nas za to długi szybki zjazd do mety.

• 5/5
    Wrażenia z przejazdu
    3/5
    Trudność trasy

przejechałem wersje 130 km z Budzowa przez Korbielów

• 23.07.2017
  • troche inny wariant trasy Jelesnia-korbielów-przełecz krowiarki-zawoja-klekociny i spowrotem Jelesnia. polecam wyszło około 70km 1500m przewyższeń warto

• 05.05.2017
  • no i niestety... w sobotę z moją dziewczyną wybraliśmy się do Zawoi właśnie aby pokonać tą trasę (wg wskazówki zegara). Niestety tuż po zjechaniu z głównej drogi 957 padł a mi bateria w telefonie i tym samym straciliśmy nawigację :-( Jechaliśmy tak jak pamiętałem tą trasę z tej strony, ale siła wyższa (demokratyczna) nakazała nam jechać na Lipnicę i przez Jabłonkę i spowrotem przez przęłęcz Krowiarki wróciliśmy do auta. Łącznie wyszło nam prawie 80 km w 4,5h więc nie zaliczam tego dnia do straconych :-) następnym razem podrukuję sobie mapy i pokonam tą traskę ;-)

• 17.06.2013
  • Bardzo ciekawa trasa, zróżnicowana, trochę szalonych zjazdów, mozolnej wspinaczki i spacerowej wręcz przejażdżki, a do tego piękne widoczki. Trasa dość wymagająca, dla śr edniozaawansowanych riderów w sam raz. Polecam!

• 07.08.2012
  • Trasa dla ludzi z w miarę dobrą kondycją. (na pewno nie na pierwszy raz...) Proponuję jechać zgodnie z kierunkiem zegara czyli od Zawoi na Krowiarki. (wtedy macie podjazd y po asfalcie,a zjazdy lasem...) Nam to zajęło jakieś 5 godzin z podziwianiem widoków i zbieraniem malin :) ... Trasa super widokowa! ps. Nie proponuję skracać niebieskim szlakiem nad Zawoją - mordenga...

• 05.08.2012
  • Ciężkie leśne podjazdy. Suma podjazdów 1600m daje w kość.