Z Rzeszowa na wzgórze Świętego Rocha cały czas jedziemy asfaltem. Za kapliczką św. Rocha kierujemy się prosto trzymając się żółtego szlaku i następnie do krzyżówki, gdzie skręcamy na Chmielnik (dalej asfalt). Tu szlak żółty nam ginie, ale tylko na chwilę, by znów się pojawić przed następną krzyżówką. Na krzyżówce trzymając się żółtego szlaku zjeżdżamy z głównej drogi skręcając w lewo, by po chwili ujrzeć czerwone znaki szlaku im. Lisa-Kuli. Jadąc wedle czerwonych znaków, jeszcze chwilę asfaltem, bacznie obserwujemy znaki, gdyż za przysiółkiem Nowe Budy czerwony szlak odchodzi w prawo dalej prowadząc szutrową drogą do kapliczki na szczyt (394m) Magdalenki, gdzie znajduje się murowana kapliczka Św. Marii Magd... aleny. Nieopodal kapliczki są wieże telefonii komórkowej. Dalej trasa prowadzi do samego Husowa czerwonym szlakiem turystycznym, drogami szutrowymi. W przysiółku Albigowa-Honie przecinamy główną szosę (877) Łańcut Dylągówka. Jadąc dalej za krzyżówką można podziwiać po lewej stronie panoramy pogórza dynowskiego. Za przysiółkiem Lisówka czerwony szlak z drogi szutrowej skręca w prawo w las, zaś szutrą w lewo możemy dojechać do Handzlówki. Na tym etapie jazdy szlakiem w lesie zaczynają się lekkie utrudnienia, gdzie czasem trzeba prowadzić rower, gdyż szlak prowadzi leśną, błotnistą ścieżką. Lecz dla mocnych rowerzystów owe utrudnienia nie stanowią żadnego problemu. Dojeżdżamy do przysiółka Podlas drogą szutrową i dalej asfaltem i szutrą do Husowa, gdzie rozpoczyna się Szlak Kapliczek i Krzyży. Trasa dla szukających spokoju i wytchnienia od rur wydechowych oraz hałasu silników samochodowych.

Ta trasa nie posiada jeszcze opinii.

Ta trasa nie posiada jeszcze oceny.