Trasa zaczyna się na obwodnicy przy skrzyżowaniu z Rejtana.Jedziemy na wschód ścieżką rowerową aż do oznaczonego skrętu na Słocinę. Cały czas prosto prowadzącym nas asfaltem- mijamy po drodze park (po prawej) i kościół (po lewej) po czym dojeżdżamy do skrzyżowania na którym skręcamy w lewo. Dalej asfaltowa droga przez parę km będzie nas prowadzić aż do Malawy, gdzie skręcamy w prawo. Jedziemy aż do stadionu w Malawie (znajduje się on po prawej stronie) na przeciw którego znajduje skręt w lewo w stronę Kraczkowej. Ta droga będzie nas prowadzić prosto przez ładnych kilka km przez Kraczkową, aż do Albigowej- po drodze towarzyszą nam ciekawe widoki po prawej stronie drogi. Tu nasza droga jest zakończona drogą przec... inającą (Łańcut- Dynów) na której skręcamy w lewo i jadąc trochę pod górkę powoli docieramy E4 którą przecinamy na wprost i wjeżdżamy do Łańcuta. Jadąc cały czas prosto ul. Mickiewicza doprowadza nas do centrum miasta. Na jej końcu skręcamy w prawo na światłach po czym zaraz droga skręca w lewo i trafiamy prosto na rynek. Niedaleko jeżeli by pojechać w prawo z drogi z której przyjechaliśmy to widać już zamek w Łańcucie. Z miasta wyjeżdżamy szybkim zjazdem kolejno ulicami Słowackiego i Centarskiego (wyjazd z rynku na wprost drogi którą wjechaliśmy na rynek) po czym skręcamy w lewo i podjazdem, a następnie zjazdem trafiamy na mostek w Krzemienicy. Za mostkiem odbijamy w prawo i spory kawałek prosto przez tory, aż do skrętu w lewo koło kapliczki- znak skrętu na Palikówkę. Wjeżdżamy na długą prostą drogę, ale po paruset metrach skręcamy w lewo i jedziemy przez całą Palikówkę, aż do skrzyżowania- tutaj w lewo, ponownie przez tory i kilkaset metrów prosto i skręcamy w prawo w stronę Krasnego. W Krasnym w prawo zjazd wąską drogą i na dole w lewo, po czym skręt w prawo przy drogowskazie na Załęże. Droga będzie nas prowadzić na skręt w prawo i przez tory. Trzymając sę cały czas tej drogi dojedziemy do wiaduktu. Przejeżdżając pod nim skręcamy w prawo i trafiamy na drogą łączącą ul. Ciepłowniczą i nową część obwodnicy. Skręcamy w prawo w stronę ronda i na nim w prawo jadąc na wiadukt. Z niego już cały czas droga prosta wzdłuż obwodnicy (jadąc prosto przez każde skrzyżowanie), aż trafiamy do punktu z którego zaczynaliśmy przy Tesco.

• trasa ok

Jakub Jasiński • 25.06.2014
  • trasa ok z wyjątkiem dużego ruchu

~greeg39 • 26.03.2014
  • dobra i szybka trasa, lekkie podjazdy

lukasz-konopa • 05.09.2012
  • i ja też z przerwą na obiad w łańcucie :) tra ok

rafal-folczyk • 19.08.2012
  • fajna trasa :) i przerwa na obiad w Łańcucie :)))

donralf • 15.05.2011
  • Łatwa trasa dająca możliwość obejrzenia zamku w Łańcucie- dojazd i powrót po bocznych drogach, z dala od ciężarówek pędzących na głównej drodze.

azbest87 • 22.12.2009

Ta trasa nie posiada jeszcze oceny.