Trasa bogata w piękne widoki na Tatry i Babią Górę. Samochód zostawiamy na stacji Statoil w Lipnicy Małej (jest parking, bez problemu można zostawić auto). Jedziemy asfaltem pod lekką górkę w stronę Lipnicy Małej, dalej cały czas prosto aż dojedziemy do Babiogórskiego Parku Narodowego (do tego momentu mamy za sobą ok. 12 km podjazdu). Tam skręcamy w lewo i kierujemy się w stronę granicy. Po drodze mijamy polanę Gubernasówkę, na której warto się zatrzymać (ładne widoki). Po przekroczeniu granicy zaczyna się bardziej wymagający teren. Po deszczu występuje dosyć obfite błoto Jedziemy szlakiem prowadzącym do Oravskiej Polhory (praktycznie cały czas z górki). Gdy dotrzemy do pierwszych zabudowań kamienista droga zam... ienia się w asfalt. Z Oravskiej Polhory kierujemy się na Namestovo. Droga nie jest bardzo ruchliwa. Na dużym skrzyżowaniu skręcamy w lewo na Bobrov (wszystko dobrze oznakowane, więc ciężko tu już się zgubić). Od Bobrova droga staje się jeszcze mniej ruchliwa.

• Mnie się trasa bardzo podobała. No może poza odcinkiem asfaltowym przez miejscowość Rabća, gdzie trwały roboty drogowe i ruch był dość spory.

Milas • 01.09.2015
  • Przejechałem tą trasę parę razy fajna trasa

~zzielinski58 • 30.12.2013

Ta trasa nie posiada jeszcze oceny.