Starujemy z rynku w Myślenicach. Kierujemy się w dół, kostkową drogą (chodnikiem, droga jest jednokierunkowa). Za remizą strażacką skręcamy w prawo i jadąc główną drogą wyjeżdżamy z miasta. Mijamy Bysinę, Jasienicę. Przed Sułkowicami pokonujemy małe wzniesienie. Dojeżdżamy do drogi nr 956, skręcamy w prawo, mijamy posterunek policji. Przed kościołem skręcamy lewo, zaczyna się podjazd, mijamy cmentarz. Jadąc główną drogą, mijamy sortownię odpadów, za nią górkę na skraju lasu i wjeżdżamy do Jastrzębiej. Przed nami podjazd aż do Lanckorony. Przy rozjeździe przed cmentarem skręcamy w prawo na krótki podjazd, odbijamy w prawo w wąską asfaltową drogę. Przed nami krótki stromy zjazd, podjazd prawej stronie mijamy był... y ośrodek wczasowy. Cały czas jedziemy główną drogą w dół, docieramy do wioski Brody. Przy kościele skręcamy w prawo, przejeżdżamy obok głównej bramy wejściowej, zjeżdżamy na dół po trawie i skręcamy w prawo asfaltową drogę. Po drodze mijamy most z aniołami, docieramy do skrzyżowania z drogą nr 52, skręcamy w lewo na Kalwarię Zebrzydowską. Przed nami parę podjazdów, mijamy po lewej stronie dworzec autobusowy. Docieramy do skrzyżowania z sygnalizacją świetlną. Jedziemy na wprost, na kolejnych światłach odbijamy w lewo, w kierunku klasztoru. Jedziemy na wprost, skręcamy w prawo na bardzo stromy podjazd brukowaną ul. Benedyktyńską. Wyjeżdżamy na szczyt pod bramę Klasztoru Bernardynów, skręcamy w lewo w dół po schodach, wjeżdżamy na asfaltową drogę, odbijamy w prawo na parking dla autokarów. Wjeżdżamy na tzw. Dróżki Maryjne, zjeżdżamy w dół po trawie i szutrze, przejeżdżamy przez tory kolejowe, docieramy do wspomnianego mostu z aniołami, pokonujemy go, wjeżdżamy na asfaltową drogę w prawo i jedziemy przed siebie. Mijamy po lewej stronie kościół, cały czas jedziemy główną drogą. Po ok. km skręcamy w lewo na podjazd w kierunku Lanckorony. Docieramy na rynek, jedziemy w dół i w lewo na ul. . Zjeżdżamy w dół, docieramy do wspomnianego rozjazdu przy cmentarzu. Do Myślenic wracamy poznaną już trasą. Mijamy Jasienicę, Bysinę i wjeżdżamy do Myślenic. Z ul. 3 maja skręcamy w lewo na most nad Bysinką, następnie w prawo w kierunku rynku. Po lewej stronie widać kościół Narodzenia Najświętszej Maryi Panny. Na rynek wjeżdżamy ul. J. Kilińskiego.

Ta trasa nie posiada jeszcze opinii.

Ta trasa nie posiada jeszcze oceny.