Trasa pełna wrażeń i pięknych widoków. Z Jabłonki do granicy trasa spokojna z małym ruchem drogowym natomiast w Słowacji ruch samochodowy zamiera a jazda rowerem staje się przyjemnością, mijamy lasy ,pola widoki jak z obrazka po drodze mijamy kapliczki z pracowni Białego Potoku ( znak szczególny 2 główki amorków). Namiestovie odpoczynek 15min. i kieruję się na Oravski Podzamok za mostem przy jeziorze Orawskim, po drodze mijamy małe miejscowości na Słowacji lecz niespodzianka spotyka nas zaraz za miejscowością Hrustin - podjazd niczym alpejski około dobrego 1km. Na szczycie przy zajeździe odpoczynek. A teraz nagroda 4 km zjazd pod "bramę" Oravskiego Zamku. U podnóża zamku jest parking i darmowe toalety gdzie moż... na się odświeżyć i ewentualnie zrobić zapas wody na dalszą jazdę. Po zrobieniu fotek zamku ( widok imponujący) siadamy na rower i kierujemy się starą drogą na Tvardoszyn. Jedziemy drogą wzdłuż rzeki Oravy. W miejscowości Podbiel skręcamy w prawo na Zuberec aby drogą dotrzec do Habovki i odbić w lewo na Oravice ( ciężko w górę a zjazd jest ukojeniem ). W Oravicach obowiązkowa kąpiel w termach . Pustymi drogami do Vitanovej i w lewo na Trstene trasa wiedzie delikatnym spadkiem tym samym rower jedzie sam. Meta w Jabłonce za około 1 godzinie od Trsteny.

Ta trasa nie posiada jeszcze opinii.

Ta trasa nie posiada jeszcze oceny.