Aplikacja na rower
Strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z polityką prywatności, aby zapewnić świadczenie usług na najwyższym poziomie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Ukryj ten komunikat [x]
zbiórka na mój rower
rynio

Toszek
Rowerem najwiecej kilometrów nakręcam dojężdzając codzienie do pracy z Toszka do Gliwic 22km w jedną stronę. Rocznie wychodzi po 5000-8000km. Do pracy zawsze jadę najkrótszą drogą, a do domu wracam to już za każdym razem inną trasą, taką na 40-50km. A w soboto-niedzielę to i bywa że i na 140km. Jeżdzę przeważnie sam, ale z Toszka do Częstochowy to już parę razy jechałem z kolegą. Pozdrawiam wszystkich miłośników jazdy na rowerze
Dodane Przejechane Planowane Zdjęcia

Aktywność użytkowników

2014-03-23 17:01:28
rynio dodał zdjęcia do trasy Kroczycka - Bobolice - Niegowa
2014-03-23 16:43:45
rynio przejechał trasę Kroczycka - Bobolice - Niegowa
Start Kroczyce centrum, gdzie bez problemu można pozostawić samochód na parkingu. Zwiedzamy XIX-wieczny Kościół Pn. św. Jacka i Marii Magdaleny. Główny ołtarz zrobiony jest z kalcytu w kształcie Groty z Lourdes.Na terenie kościoła możemy równiez zobaczyć Pomniki przyrody Lipa wiek około 500 lat. Ruszamy szosą w kierunku Kostkowic. Po przejechaniu ok. 3,5km skręcamy w lewo. Przed sobą mamy kompleks 4 zbiorników wodnych zlokalizowanych na rzece Białce. Jedno z najatrakcyjniejszych miejsc dla wędkarzy. Dwa zalewy, w tym jeden dostępny do kąpieli (niezagospodarowany). W sezonie można wynająć kajaki, łódki itp. na przystani przy zalewie. Powierzchnia 34ha. Jedziemy ok. 1,6km i skrecamy w prawo jedziemy pod wiaduktem i po 500m skęcamy w lewo. Kierujemy się w kierunku Zdowa gdzie W okolicach tej wsi wypływa Białka (dopływ Krztyni), niewielka rzeczka dorzecza Pilicy. Po przejechaniu ok. 2km skręcamy na w lewo a nastepnie po ok.350m w prawo przejeżdżamy obok szkoły w Zdowie i kierujemy się w kierunku Bobolic. Trasa terenowa w piasczysta ok.2km teren płaski.Dojeżdżamy do szosy skręcamy w lewo i stąd mamy ok. 1km do zamku w Bobolicach. Zamek Bobolice - główna atrakcja turystyczna tego regionu, zabytek o znaczeniu narodowym. Specjalnie dla turystów udostępnione są komnaty oraz znajdujące się wewnątrz zamku muzeum.Po zwiedzeniu kierujemy się do zgodnie z oznakowaniem trasy rowerowej do ruinów zamku w Mirowie(ok. 2km szosą ) Po dojechaniu możemy podziwiać ruiny zamku oraz panoramę całej okolicy. Dojeżdżamy do głównej szosy skręcamy w prawo i jedziemy w kierunku Niegowy. Po przejechaniu ok. 1km zgodnie z oznakowaniem trasy rowerowej zielonej lub czarnej skręcamy w lewo w kierunku Łutowiec, gdzie na wapiennej skale wznoszącej się na północ od wsi znajdują się nikłe resztki strażnicy, znanej jako Łutowiec. Pozostał tylko fragment kamiennego muru. Strażnica prawdopodobnie należała do szlaku Orlich Gniazd.Jadąc cały czas zielonym szlakiem rowerowym dojeżdżany do Niegowej a następnie przez las do Bobolic. Bobalicach mijamy zamek po prawej stronie przejeżdzamy obok budowanego Hotelu i karczmy w centrum skręcamy w lewo i jedziemy czarnym szlakiem w kierunku Hucisko. Początkowy fragment to szosa następnie las i piasek. Po wjechaniu na szczyty możemy się rozkoszować pięknymi widokami całej okolicy. Szosa zjazd dość ostry ok 60km/h. Dojeżdżamy do drogi 792 skręcamy w lewo i kierujemy się w kierunku Kroczyc ok 7km ruch samochodów dość spory. Po lewej stronie mijać będziemy górę Zborów. Dojeżdżamy do Centrum Kroczyc, gdzie kończymy naszą trasę.
2014-03-23 16:32:15
rynio przejechał trasę Strzelce Opolskie - Dolna - Olszowa - Strzelce Opolskie
Zwykły przejazd treningowy okazał się nie lada wyczynem, choć to tym razem tylko 22 km. Jeździłem już wiele razy pod wiatr, ale dawno nie miałem do czynienia z tak silnym wiatrem. Nie wiem dokładnie z jaką mocą wiało ale udawało mi się jechać czasami nawet tylko 6 km/h. Jechałem kierunku Dolnej ze Strzelec Opolskich. Pocieszałem się, że kiedy dojadę do Dolnej skręcę wprawo w kierunku Olszowej i wtedy wiatr będzie tylko boczny. W Olszowej będę miał wiatr plecy i z pewnością szybka jazda będzie rekompensatą za trud zmagania się z wiatrem. Miałem rację. Nie dość, że wiatr był plecy to jeszcze wzniesienie, z którego przyszło mi pędzić prędkością 55 km/h. Minąłem autostradę i już do samych Strzelec Opolskich jechałem ze średnią prędkością ok. 40 km/h – sama przyjemność. Niby 22 kilometry trwało to godzinę i dwadzieścia minut. Pogoda wspaniała, bezchmurne niebo, słonko grzało choć temperatura powietrza jeszcze nie był zbyt wysoka.
2014-03-23 13:20:47
rynio przejechał trasę Magdalenka - Łącza - Sośnicowice
Start i meta w Kuźni Raciborskiej obok kościoła. Jedziemy w kierunku Kędzierzyna Koźla i przed lasem skręcamy w prawo asfaltową drogą wjeżdżając w las. Za mostkiem, który wyłożony jest kostką brukową skręcamy lekko w lewo. Droga szutrowa doprowadzi nas do "Magdalenki", zabytkowej leśnej kaplicy. Jadąc dalej przez chwilę poruszamy się szlakiem rowerowym. Po przejechaniu przez most na rzece Bierawce i tory jedziemy cały czas prosto - nie zważamy już na szlak. Po przejechaniu przez drogę krajową nr 408 dojeżdżamy do skrzyżowania, skręcamy w lewo i znów przejazd kolejowy. Trzymając się cały czas głównej drogi mijamy wieżę obserwacyjną. Nasz cel pośredni, Łącza już niedaleko. Z Łączy kierujemy się do Rudzińca a dalej do Pławniowic. Pałac w Pławniowicach to prawdziwa perełka, pięknie wyremontowany. Zobacz www.wartozwiedzic.pl/811/zespol-palacowo-parkowy-w-plawniowicach Wracamy przez Taciszów, Kleszczów, Sierakowice.
2014-01-16 15:37:06
rynio planuje przejechać trasę Suwalki -> Jeleniewo
2013-12-28 19:51:01
rynio przejechał trasę wokół jeziora Olecko Wielkie
Witam. Chciałbym przedstawić trasę rekreacyjną wokół jeziora Olecko Wielkie. Trasa biegnie wzdłuż linii brzegowej jeziora. Z głównego placu jedziemy ul. Jeziorną, kamiennym mostkiem później drewnianym pokonujemy rzeczkę Legę. Tu zaczyna się Wiewiórcza Ścieżka, którą objedziemy jezioro. Trasa bardzo łatwa i przyjemna po drodze mijamy kąpieliska gdzie można popływać i odpocząć.
2013-10-26 20:41:18
rynio przejechał trasę Pyskowice-Kopienice-Łubie-Karchowice
da się przejechać :))
2013-08-21 15:48:03
rynio przejechał trasę Księzy Las - Krupski Młyn - Księży Las
Trasa relaksacyjna i spokojna.Okolice Krupskiego Młyna przypominają klimaty z naszego wybrzeża :-))