Aplikacja na rower
Strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z polityką prywatności, aby zapewnić świadczenie usług na najwyższym poziomie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Ukryj ten komunikat [x]
zbiórka na mój rower
gregor

Kuźnia Raciborska
Hmm.... co by tu o sobie napisać?
Dodane Przejechane Planowane Zdjęcia

Aktywność użytkowników

2018-10-06 19:19:20
gregor dodał i przejechał trasę Kuźnia Raciborska - Bojków
Spokojna trasa, idealna na trening na dłuższym dystansie. Wprawdzie górek mało ale można dać sobie w ...
2018-09-30 19:46:36
gregor przejechał trasę Green Velo etap 2
Nazwa Etap 2 dlatego że szlak Green Velo zaczyna się w Końskich, my jednak zaczęliśmy w Kielcach bo do Końskich trudno dostać się pociągiem. Trasa piękna, dobrze oznakowana, mały ruch samochodów. Czasem zastawialiśmy się czy drogi po których jedziemy nie są zamknięte dla ruchu. Widoczki przednie i niezapomniany klimat lasów woj. Świętokrzyskiego.
2018-09-30 19:40:53
gregor dodał i przejechał trasę Jura Krakowsko - Częstochowska etap 4
Ostatni etap wyprawy przez Jurę. Zaczęło się w Częstochowie na dworcu PKP a skończyło na plantach w Krakowie. Statystyki: dzień pierwszy - 95 km , 1022 m przewyższenia, 5 godz. 50 minut dzień drugi - 57,5 km , 607 m przewyższenia, 3 godz 28 minut
2018-09-30 19:31:07
gregor dodał i przejechał trasę Jura Krakowsko - Częstochowska etap 3
Oto etap pierwszy drugiego dnia naszej wyprawy przez Jurę. Startując z Domaniewic około 9 rano, po przejechaniu pierwszych kilometrów, już wiedzieliśmy że to będzie całkiem inny dzień i całkiem inne pejzaże. Już za Domaniewicami otworzył się piękny widok w kierunku Krakowa a kiedy wchłonęła nas Dolina Prądnika, zachwycały nas meandry szosy wkomponowanej miedzy skały a Prądnik. Kiedy znów wdrapaliśmy się na wzniesienia w okolicach Giebułtowa, dech zaparł nam widok rozpościerający się ponad Krakowem. TATRY. Tak. Nie mogliśmy w to uwierzyć, ale nie było wątpliwości, to były Tatry.
2018-09-30 19:12:40
gregor dodał i przejechał trasę Jura Krakowsko - Częstochowska etap 2
Etap drugi pierwszego dnia.
2018-09-30 19:04:53
gregor dodał i przejechał trasę Jura Krakowsko - Częstochowska etap 1
Jura to naprawdę urokliwy region Polski. Ilu turystów tyle pomysłów na eksplorację tych terenów. Razem z uczniami Szkoły Podstawowej w Kuźni Raciborskiej przejechaliśmy Jurę po swojemu. Rowerowy Szlak Orlich Gniazd był naszą osią, wzdłuż której poruszaliśmy się pomiędzy miejscami, które chcieliśmy zobaczyć. Z racji ograniczonego czasu, nasza wyprawa zamknęła się w dwóch dniach, dzięki czemu doświadczyliśmy niesamowitej zmienności krajobrazu. Każdy dzień składał się z dwóch etapów. Suma kilometrów dnia pierwszego to 95 a przewyższenie to 1022 metry.
2018-08-30 19:18:28
gregor planuje przejechać trasę Jurajski Szlak Orlich Gniazd
2018-08-30 19:12:35
gregor dodał i przejechał trasę Green Velo etap 3
Drugi dzień naszej podróży. Głównym celem był zamek Krzyżtopór. Niesamowity i potężny leżący na uboczu zamek. Dobrze że planujący szlak nie pominęli tego miejsca. Około dwudziestu kilometrów przed Sandomierzem szlak prowadzi przez sady.