Aplikacja na rower
Strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z polityką prywatności, aby zapewnić świadczenie usług na najwyższym poziomie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Ukryj ten komunikat [x]
zbiórka na mój rower
~zzielinski58

Hmm.... co by tu o sobie napisać?
Dodane Przejechane Planowane Zdjęcia

Aktywność użytkowników

2014-11-08 19:19:19
~zzielinski58 dodał trasę Dokoła Tatr i Pieniny
Trzydniowa wyprawa rowerowa z namiotem, przy pięknej pogodzie lecz końcem września co wiązało się z pewnymi trudnościami , dotyczącymi zimnych nocy oraz obawą przed zamkniętymi polami biwakowymi. Pierwszy dzień mający około 105 km. z popasem w dolinie Raczkowej na polu biwakowym, który był zamknięty lecz nie dosłowni brama otwarta na terenie oprócz mojej obecności jeszcze parę osób. Ku memu zaskoczeniu toalety otwarte i dostępne, załapałem się na wrześniowe "rykowisko" jeleni coś niezapomnianego - polecam. Drugi dzień wzdłuż Tatr mijając Smokowiec, Tatrzańskiej Kotlinie skręciłem na Lendak ( wieś cygańska, przejeżdżając miałem pewne obawy )w Słowieńskiej Wsi skręciłem wstronę Czerwonego Klasztoru, podjazd wyczerpujący lecz bardzo atrakcyjny widokowo. Nocleg spędziłem w Sromowcach Niżnych na polu biwakowym za jedyne 10 zł. polecam, właściciel miły filsak. Trzeci dzień przy mglistym dniu i załamaniu pogody jak najszybciej dotarłem do miejsca startu czyli Jabłonki na Orawie.
2014-11-08 18:40:09
~zzielinski58 dodał trasę Pod Babią Górą i Pilskiem
Urocza trasa rowerowa jednak z pewnymi trudnościami zwłaszcza przy przekroczeniu granicy drogi leśne są zniszczone przez wyręby leśne i niestety trzeba obok lub na plecach przenieś rower.
2014-11-08 18:21:59
~zzielinski58 planuje przejechać trasę dookoła Babiej Góry
2014-01-25 09:58:25
~zzielinski58 przejechał trasę Bielsko-Biała - Rajcza
Długa i wymagająca trasa dla bardziej wprawionych rowerzystów. Z Bielska do Żywca (i w drodze powrotnej na tym odcinku). Jedziemy ulicą Żywiecką. Na rondzie w Żywcu wjeżdżamy na most i za znakami kierujemy się na Korbielów. Z Żywca do Korbielowa jedziemy drogą 945 przez Jeleśnię. Pierwszy poważny podjazd na naszej trasie - wspinamy się w kierunku przejścia granicznego w Korbielowie. Po prawej mijamy Pilsko. Po słowackiej stronie czeka na nas przyjemny i długi zjazd w zasadzie do samego Namestova. W Namestovie możemy odpocząć nad brzegiem malowniczego jeziora. Naszą podróż kontynuujemy wzdłuż rzeki drogą 521 w kierunku miasta Lokca. Nie wjeżdżamy do miasta tylko odbijamy w prawo na Breze/Zakamenne cały czas wzdłuż rzeki. Za Zakamennym w miejscowości Poriecie skręcamy w prawo na Navot. Jadąc czały czas główną drogą kierujemy się w stroną granicy z Polską. Zaczyna się łagodny acz męczący podjazd. Na granicy możemy zaopatrzyć się w sklepie po polskiej stronie i chwilkę odpocząć. Wąską asfaltową drogą zjeżdżamy przez Glinkę, Ujsoły i Rajczę do Milówki. Z Milówki jedziemy drogą 69 do Węgierskiej Górki podziwiając widoki. Od jakiegoś czasu jedziemy wzdłuż Soły. W Węgierskiej Górce odbijamy w prawo aby nie jechać ruchliwą drogą ekspresową anie tzw. starą drogą do Żywca - kierujemy się na Wieprz i do Żywca.
2014-01-25 09:41:09
~zzielinski58 przejechał trasę Objazd Tatr z Bukowiny
0 Bukowina Klin (950) - 4 Poronin centrum (740) - 10 Zakopane (755) - 21 Kościelisko "Nędzówka" (953) - 24,5 Roztoki (890), (w lewo do dol. Chochołowskiej) - 28 Witów (830) - 33 Chochołów (775) - 36 Granica, Sucha Góra (810) - 38,5 Głodówka (800) - 42 Witanowa (skręcamy w lewo) (700) - 50 Orawice (800) - 60 skrzyżowanie,skręcamy w lewo (765) - 63 Zuberec (768) - 73,5 Przełęcz Zawozy (1100) - 82 Matiaszowce (615) - 91 Trnawiec (580) - 96 Lipt. Mikułasz (569) - 105 Podtureń (650) - 109 Lipt. Gródek (637) - 111 Lpt. Peter (655) - 114 Vavsisovo (700) - 118 Przybylina (780) - 130 Podbańska (930) - 135 Trzy Studzionki, " Chata kpt Rasu" (1160) - 145 Skrzyżowanie, w lewo do Szczyrbskiego Jeziora (1250) - 150 Wyżnie Hagi (1075) - 153 Nowa Polanka (1060) - 155,8 Tatrzańska Polanka (1005) - 158 Smokowce (1000) - 164,7 Tatrzańska Leśna (915) - 165,5 Tatrzańska Łomnica (868) - 168 Matlary (881) - 169,5 Biała Woda (886) - 175,5 Kotliny (760) - 181 Zdziar (885) - 188,6 Zdziarska przeł. (1081) - 192 Podspady, na skrzyżowanu w prawo (stąd można jechać przez Jaworzynę, Łysą Pol., Głodówkę) (912) - 195 Granica, Pol. Wojtasia (865) - 198 Jurgów (780) - 200 Brzegi (845) - 205 Bukowina Klin (950).
2014-01-25 09:35:43
~zzielinski58 dodał trasę Po drogach Orawy Jabłonka dolina Kvacany
trasa wiedzie do doliny Kvacany poprzez drogi Słowackiej Oravy
2013-12-30 16:51:37
2013-12-30 16:51:36
~zzielinski58 dodał komentarz do trasy Z widokiem na Babią Górę
Trasa bogata w piękne widoki na Tatry i Babią Górę. Samochód zostawiamy na stacji Statoil w Lipnicy Małej (jest parking, bez problemu można zostawić auto). Jedziemy asfaltem pod lekką górkę w stronę Lipnicy Małej, dalej cały czas prosto aż dojedziemy do Babiogórskiego Parku Narodowego (do tego momentu mamy za sobą ok. 12 km podjazdu). Tam skręcamy w lewo i kierujemy się w stronę granicy. Po drodze mijamy polanę Gubernasówkę, na której warto się zatrzymać (ładne widoki). Po przekroczeniu granicy zaczyna się bardziej wymagający teren. Po deszczu występuje dosyć obfite błoto Jedziemy szlakiem prowadzącym do Oravskiej Polhory (praktycznie cały czas z górki). Gdy dotrzemy do pierwszych zabudowań kamienista droga zamienia się w asfalt. Z Oravskiej Polhory kierujemy się na Namestovo. Droga nie jest bardzo ruchliwa. Na dużym skrzyżowaniu skręcamy w lewo na Bobrov (wszystko dobrze oznakowane, więc ciężko tu już się zgubić). Od Bobrova droga staje się jeszcze mniej ruchliwa.
2013-08-29 17:17:32
~zzielinski58 dodał trasę Na drogach Orawy Polski i Słowaxji
Trasa piękna ale warta przejechania w dni słoneczne
2013-08-25 18:14:45
~zzielinski58 dodał trasę Jabłonka - szlak Bursztynowy - Słowacja
Trasę zaczynam od Jabłonki następnie drogą na Zubrzycę Górną w Ochlipowej ( przysiółek) skręcam w lewo na Szlak Bursztynowy droga asfaltowo -śrutowa u podnóża Babiej Góry piękne widoki możliwość zatrzymania się w szałasach dydaktyczno - informatycznych. Droga prowadzi do Polany Stańcowej nasza droga rowerowa prowadzi prosto do granicy ( można skręcić w lewo na Przywarówkę do Lipnicy Wielkiej do Jabłonki - dla mniej wprawionych około 45 km) trzymamy się po przejechaniu granicy szlaku czerwonego typowy dukt leśny z licznymi zjazdami i podjazdami z czasem droga staje się coraz szersza by dojechać do drogi asfaltowej przy Muzeum Milo Urbana tu należy odpocząć i się odświeżyć wodzie z krany budynku. A teraz z górki na pazurki około 2km na rozdrożu skręcamy w prawo i kierujemy się doliną Kohutovą do Oravskiej Polhora wyjeżdżamy na drogę 78 i skręcamy w prawo w stronę przełęczy Glinne. Jadąc około 1 km. skręcamy na Białą Farmę i droga asfaltowa prowadzi nas na rozdroże jedziemy prosto !!! ( nie skręcamy w lewo gdyż droga zaprowadziła by nas do Rabczy ) droga jest dalej tylko jedna pnie się cały czas w górę aż do znudzenia i wycięczenia . Natomiast miejsce jest urocze między lasami , strumieniami i źródełkiem Helena ( woda zdrojowa ). Na poziomie około 900 m. zjazd do miejscowości Oravskie Vesel i dalej między lasami i łąkami do Jasienicy dalej Namiestovo i deptak przy zbiorniku Oravskim. Moczenie nóg w jeziorze to coś co nie da się opowiedzieć. Z Namiestova do Bobrova ( zachęcam przejście drogi Krzyżowej przy kościele ) Dalej to tylko 14 km do Jabłonki przez granicę , Lipnicę Wielką i Małą. Cała trasa liczy 87 km. i jest to pewne chociaż symulacja na mapie pokazuje o wiele więcej. Pozdrawiam i namawiam do tej trasy.
~zzielinski58 dodał i przejechał trasę Wokół Babiej Góry
Opracowanie trasy
2013-08-25 18:14:45
2013-08-24 18:04:50
~zzielinski58 dodał trasę Wokół Diablaka
Droga z wieloma atrakcjami, z Jabłonki do Zubrzycy Górnej łagodna z podjazdem ostrym pod Krowiarki następnie zjazd w stronę Zawoi po przejechaniu około 5 km skręt w prawo na Wełcze , którą z czasem przejeżdżamy i drogą ( źle oznakowana) na przełęcz Klekociny , droga jest kamienista w górę należy jechać prosto i nie zbaczać z drogi głównej następie dojeżdżamy do drogi asfaltowej za schroniskiem. Następnie droga prowadzi do Koszarowej na rozwidleniu w prawo kierunek Jasienica w Jasienicy w stronę Korbielowa a następnie do granicy. Z granicy w stronę Namiestowa aby na rozwidleniu skręcić w prawo na Bobrov i pędzimy do granicy a następnie do Jabłonki.
2013-08-22 02:30:13
~zzielinski58 dodał trasę Na drogach Orawy Polskiej i Słowackiej
Trasa pełna wrażeń i pięknych widoków. Z Jabłonki do granicy trasa spokojna z małym ruchem drogowym natomiast w Słowacji ruch samochodowy zamiera a jazda rowerem staje się przyjemnością, mijamy lasy ,pola widoki jak z obrazka po drodze mijamy kapliczki z pracowni Białego Potoku ( znak szczególny 2 główki amorków). Namiestovie odpoczynek 15min. i kieruję się na Oravski Podzamok za mostem przy jeziorze Orawskim, po drodze mijamy małe miejscowości na Słowacji lecz niespodzianka spotyka nas zaraz za miejscowością Hrustin - podjazd niczym alpejski około dobrego 1km. Na szczycie przy zajeździe odpoczynek. A teraz nagroda 4 km zjazd pod "bramę" Oravskiego Zamku. U podnóża zamku jest parking i darmowe toalety gdzie można się odświeżyć i ewentualnie zrobić zapas wody na dalszą jazdę. Po zrobieniu fotek zamku ( widok imponujący) siadamy na rower i kierujemy się starą drogą na Tvardoszyn. Jedziemy drogą wzdłuż rzeki Oravy. W miejscowości Podbiel skręcamy w prawo na Zuberec aby drogą dotrzec do Habovki i odbić w lewo na Oravice ( ciężko w górę a zjazd jest ukojeniem ). W Oravicach obowiązkowa kąpiel w termach . Pustymi drogami do Vitanovej i w lewo na Trstene trasa wiedzie delikatnym spadkiem tym samym rower jedzie sam. Meta w Jabłonce za około 1 godzinie od Trsteny.