Biedrusko - Radojewo - Umultowo

Powrót z poligonu Biedrusko. Trasa rozpoczyna się przy wspomnianym wcześniej zajeździe i prowadzi wzdłuż rzeki Warty leśnymi ścieżkami. Wyjeżdżając z zajazdu musimy trzymać się prawej strony, czyli ul. Wolności i później w prawo na drogowskaz Bolechowo. Szybki zjazd w dół, jakieś 500 metrów i przed lewym łukiem zjeżdżamy w prawo z asfaltówki na leśną drogę na szlak niebieski. Trzymamy się niebieskiego szlaku przez las i piękne widoki Warty po lewej strony jakieś 7 kilometrów, aż dojedziemy do skrzyżowania przy którym będzie pierwsza nowoczesna zabudow,a czyli ogrodzony budynek przepompowni. na tym skrzyżowaniu kierujemy się w prawo pod naprawdę stromą górkę szutrowo-asfaltową aż dojedziecie do osiedla domkó... w na ul. Lubczykowej. Tą ulicą dojeżdżamy do krzyżowki z ul. Naramowicką i przecinamy ją. Jedziemy cały czas prosto wzdłuż domów i następnie lekkim łukiem w lewo przy stawku jak prowadzi droga. Przemierzamy tą drogą pole i na jedynym rozwidleniu trzymamy się lewej strony. Dojedziemy do domków w miejscowości umultowo i trzymając się głównej drogi, jadąc koło kościoła dotrzemy w końcu do stawów obok wioski akademickiej, a stamtąd drogą rowerową do punktu startu wycieczki czyli przejazdu kolejowego na os. Sobieskiego. Trasa ta wraz z poprzednią opisaną przeze mnie tworzy świetny wypad weekendowy. Oprócz jednego naprawdę ciężkiego podjazdu przez 300 metrów trasa łatwa po leśnych i polnych drogach. Całość do przejechania rodzinnym tempem w 3,5 godziny. Gorąco polecam z dziećmi ponieważ nie jest trudna i jest z dala od samochodów, ale trzeba brać poprawkę że mimo prostej trasy ma ona 33 kilometry. Pozdrswiam

• Bardzo fajna trasa, dobrze oznakowana, nawet można troche poszaleć na kilku zjazdach :) Ładne widoczki: Warta, lasy, pola - polecam :)

tomek-7 • 20.09.2011

Ta trasa nie posiada jeszcze oceny.