Aplikacja na rower
Strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z polityką prywatności, aby zapewnić świadczenie usług na najwyższym poziomie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Ukryj ten komunikat [x]

Bydgoszcz - Koronowo

~66.95 km 4Planuję 4Przejechałem
« Zobacz trasy w okolicy
Zareklamuj się na mapach tras

Planują (4)

Przejechali (4)

Wrażenia:
Stopień trudności:
Wycieczka miała na celu zobaczyć słynny wiadukt kolejki wąskotorowej który dzięki PKP zmierza ku katastrofie. Wyjazd z Bydzi był ok., pomijając fakt, że na ścieżkach rowerowych leży full szkła i nie ma jak się rozpędzić. Przez Myslęcinek do Niemcza, potem do Żołędowa i w las prosto do Samociążka. Potem lekka cofka do mostku na Brdzie i polną dróżką do Gościeradza. I wszystko byłoby Ok, gdyby nie ten wiatr. Oczywiście musieliśmy zahaczyć po drodze o Stopkę gdzie zakupiliśmy słynny sosik, zrobiliśmy małą przerwę na herbatke i banana i w droge. Dojechaliśmy do Koronowa na rynek do punktu informacji turystycznej podbić książeczki, a tu porażka - zamknięte. Książeczki podbiliśmy więc na najbliższej stacji benzynowej i na mostek. Po dojechaniu do niego byliśmy w szoku most zamknięty, bo osuwa się ziemia, a ludzie normalnie przechodzą przez kraty i łażą po moście. Pozostaje tylko mieć nadzieję że się nie zawali. Mostek jak mostek, ale jak pomyśleć kiedy powstał i że jeszcze istnieje i służy ludziom, to chwała konstruktorowi i budowniczym. Zrobiliśmy kilka fotek i w drogę powrotną ta samą trasa ale już z wiatrem w pleckitak to można jechać. Po drodze spotkaliśmy grupę bikerów z Bydgoszczy którzy zbierają się co niedziela pod Tesco na WyżynachWycieczkę trzeba powtórzyć bo trzeba przecież jeszcze zobaczyć mostek z drugiej stronyale do tego to trzeba wyznaczyć inna trasę.
reklama

Komentarze (2)

(niewymagane)
Mostek jest odrestaurowany i jednocześnie jest fragmentem trasy rowerowej Toruń - Koronowo
Stopień trudności:
ten wiadukt jest na brdzie między 25 a 30 kilometrem tak?
Stopień trudności: