Trasa zaczyna się w Grodźcu, gm. Jasienica, woj. Śląskie. Kierujemy się na "dzielnicę" Grodziec Zagóra, następnie na Szpotawice. Zjeżdżamy w dół do Górek Wielkich. Dojeżdżamy do mostu na rzece Brennica, kierujemy się w górę wzdłuż rzeki (jest tam bardzo przyjemna szutrowa - miejscami kamienista trasa dla pieszych/rowerzystów) jedziemy ok 8km tuż przed Brenną skręcamy w prawo w kierunku kamieniołomu. Gdy dojedziemy do kamieniołomu znów skręcamy w prawo zaczyna się podjazd zielonym szlakiem pod Równicę. Trasa początkowo jest stosunkowo łagodna - szutrowa ścieżka później zaczyna się bardziej stromo i duże kamienie/korzenie. Ja niestety musiałem niekiedy prowadzić rowerek... Dojeżdżamy/dochodzimy ;) na szczyt R... ównicy Można zrobić sobie chwilę przerwy na posiłek (schronisko PTTK) i podziwiać piękne widoki. Następnie zjeżdżamy do Ustronia. Są dwie możliwości: 1) wzdłuż asfaltowej drogi 2) szlakiem czerwonym. Następnie możemy troszkę pojeździć po Ustroniu (polecam wyśmienitą naleśnikarnie "Delicje") Kierujemy się wzdłuż Wisły w kierunku Skoczowa (znów przyjemna szutrowa ścieżka) Najlepiej jechać prawą stroną Rzeki ponieważ przed Skoczowem skręcamy w prawo na Górki Wielkie. Podjeżdżamy pod dosyć strome asfaltowe wzniesienie "Witaliusz" na szczycie skręcamy w prawo. Jadąc ok 2km polną drogą docieramy do Grodźca. Trasa na pewno nie dla początkujących rowerzystów (ze względu na podjazd pod Równicę).

Ta trasa nie posiada jeszcze opinii.

Ta trasa nie posiada jeszcze oceny.