Przed nami bardzo krótka, ale jednak dosyć wymagająca trasa do Przyłękowa. Początkowo wiedzie spokojnymi dróżkami, jednak w połowie zaczyna się dosyć długi i wymagający podjazd. Trasę zaczynamy w Żywcu na runku, skąd kierujemy się na południe w stronę granicy Polsko-Słowackiej w Korbielowie. W Świnnej, koło mostku odbijamy na prawo w kierunku Przyłękowa. Po lewej mijamy kościół w Świnnej. Droga zaczyna się lekko wić i wznosić. Po około 3 km musimy wytężyć naszą czujność, gdyż musimy skręcić w lewo, w drogę ostro opadającą ku rzecze. Zwróćmy uwagę na kierunkowskazy na sanktuarium w Przyłękowie. Od tego momentu zaczyna się wspinaczka. Jednak jest tam coś, co skutecznie umili nam pedałowanie. Wzdłuż drogi co... jakiś czas na drzewach znajdują się stacje drogi krzyżowej. Możemy połączyć jazdę na rowerze z krótką modlitwą. Po przejechaniu wszystkich 14 stacji jesteśmy u celu naszej wycieczki. Przed nami Sanktuarium w Przyłękowie.

• 4/5
    Wrażenia z przejazdu
    4/5
    Trudność trasy

Większość trasu wytyczona jest drogami dość ruchliwymi. Ostatni podjazd to rzeź dla początkujących. Ale czuć satysfakcję z przejechania tej trasy, a zjazd do Żywca to sam a przyjemność - Cały czas w dół.

• 23.06.2013
  • Krótko ale trzeba zakręcić.