Dalkowski klasyk - trasa numer 2

Cześć. Moja ulubiona trasa :). Wpierw mamy asfaltowy wjazd do Popowa. Za Popowem na skrzyżowaniu skręcamy w prawo. Po około 1 kilometrze tuż za nieprzejezdną alejką skręcamy w lewo i po szutrowej drodze jedziemy delikatnie w górę. Dojeżdżając do rozwidlenia dróg kierujemy się w lewo. Uwaga: dawna trasa prowadząca w prawo na Buchwald jest już nie przejezdna. Chwila odpoczynku, rzut okiem na wyborny pejzaż i przed nami zjazd do Bonowa, choć piaszczysty to dla właścicieli rowerów MTB z pewnością będzie to istny raj :). Teraz przysłowiowa "wisienka na torcie", czyli Mierzów - Bonowska Góra, wzniesienie z nieistniejącą już wieżą widokową :(. W tej części Wzgórz jest to jeden z najtrudniejszych podjazdów, oczywiście ... nie licząc tych crossowych, które sam raczej omijam :). Fragment ze wzniesienia do tablicy "Annabrzeskie Wąwozy" choć niedługi ma inspirujący, górski klimat. Nagrodą za wysiłek, choć zdecydowanie przy klarownym powietrzu (jesienią lub zimą), będzie widok na Sudety Zachodnie (Karkonosze ze Śnieżką na czele, Góry Izerskie, Góry i Pogórze Kaczawskie) w okolicach Zimnej Brzeźnicy.

Ta trasa nie posiada jeszcze opinii.

Ta trasa nie posiada jeszcze oceny.